GIVVER: een vliegende start van de app!
Eigenaar van GIVVER: "Ik kan deze jonge fijne club aanbevelen. Social spread heeft ons geholpen met een vliegende start van de app GIVVER."
Van Sandwich naar Euro’s
Bereik
Op social media hebben we 1.100.000 mensen bereikt uit de doelgroep van GIVVER.
Cost Per Mille
Voor elke 1.000 mensen die wij uit de doelgroep bereikten met advertenties bedroegen de kosten gemiddeld €2,96.
App downloads
Bijna tweeduizend geïnteresseerde mensen uit de doelgroep van GIVVER hebben de app gedownload en zich geregistreerd als gebruiker.
Een user-base vanaf scratch...
Medio september 2020 sloegen GIVVER en Social Spread de handen ineen, om ervoor te zorgen dat de gloednieuwe lootjes-trekken app de eerste gebruikers kon realiseren. En dat is gelukt! Binnen twee maanden waren er, met een beperkt budget, al bijna 2000 nieuwe gebruikers gerealiseerd. De samenwerking zal in de toekomst ook vervolgd worden om GIVVER de echte nummer 1 te maken binnen de markt.
Over GIVVER
GIVVER is dé innovatieve app die je helpt om alle belangrijke data zoals verjaardagen, feestdagen en jubilea overzichtelijk bij te houden. Speciaal voor festiviteiten zoals Sinterklaas of Kerst biedt de app de mogelijkheid om groepen te vormen, lootjes te trekken en het winkelen te vereenvoudigen door direct vanuit de app cadeaus te bestellen. Daarnaast kunnen gebruikers hun persoonlijke verlanglijstjes invoeren en delen, zodat het geven en ontvangen van het perfecte cadeau nog nooit zo eenvoudig was.