Strategisch Smeren, Succesvol Serveren
Adverteren op Meta (Facebook)
Facebook is met haar 2,7 miljard actieve gebruikers per maand nog steeds een hele belangrijke schakel voor adverteerders.
Net als bij Instagram is het bijna vanzelfsprekend dat ook jouw doelgroep van dit platform gebruikmaakt. Een potentiële klant hoeft maar één keer jouw pagina te liken en vervolgens kan je deze persoon voor altijd kosteloos al jouw nieuwe producten en kortingsacties laten zien.
Profielgericht adverteren
Via Facebook en Instagram kun je er ook voor kiezen om alleen de klanten te bereiken die al eens eerder op jouw website zijn geweest. Of je laat Facebook een doelgroep ontwikkelen van mensen die lijken op jouw websitebezoekers. Hoe Facebook dat doet is op basis van online zoekgedrag en demografische gegevens, voor jou en ons eigenlijk een onbelangrijke vraag. Maar het werkt!
Adverteren via Facebook en Instagram is de manier om zeer specifiek jouw doelgroep te bereiken met advertenties op maat. Via deze platformen kunnen we verschillende doelstellingen nastreven. Ben jij op zoek naar merkbekendheid, websitebezoekers of directe conversies, dan biedt adverteren op Facebook en Instagram de oplossing.
Case: Sparco Fashion NL
Return van €35 terug op elke €1.
Case: S&P Bouw
€17 tot €62 miljoen aan dealwaarde.
Case: Refreshed Apples
Minstens €500.000 extra omzet na een jaar.
Case: GIVVER app
Bijna 2.000 nieuwe gebruikers in 2 maanden!
Case: Chef Maison
Agenda helemaal volgeboekt.
Case: Renovlies Dutch
Van nieuwe website naar offerte-aanvragen.
Case: Lederweb
Samenwerking van 3 jaar & lopend!
Case: PackControl
B2B go-to-market strategie op LinkedIn.
Case: Silent Disco
Digitale groei voor B2C & B2B.